Ne hakkında tweet atıyorlar? Ne zaman tweet atıyorlar? İnsanlar tweetlerine nasıl tepki veriyor? Senin deneme Heyecan pazarlama stratejisi bu gözlemlere dayalı anlayışlı bir bakış açısı katacak. Takipçilerinizle retweetler, yanıtlar, bahsetmeler ve favoriler şeklinde etkileşimler oluşturmaya odaklanın. İnsanlar sizi ne zaman ‘favori’, ‘yanıtla’ veya ‘takip etse’, onlara cevap vermelisiniz. Bu şekilde, markanızın platform genelinde harika bir imajını oluşturabilir ve takipçilerinizi daha da büyütebilirsiniz. Twitter’da ne kadar çok etkileşim kurarsanız, genel görünürlüğünüzü artırmak için platformda o kadar fazla içeriğiniz olur . Başlangıçta şüpheciyseniz, müşterilerle etkileşime başlayın. Her iki tarafa da fayda sağlayacaktır.