Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak bâtınin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en iyi aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değinme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı saksıarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine birliklar ve teknik özetler ya da iş özetleri üzerine veri bâtınerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını sahip olmak bâtınin değer takdim etmek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve bağ çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok fiile yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve bağ çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve taharri bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, derunğinizi daha fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en kebir toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile sargılantı ihdas etmek bâtınin harika bir görev. Her toplumsal medya platformu farklı bâtınerik türlerine malik olsa da bütünü olabildiğince video/tören odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle tarumar etmek istediğinizi her hin delik önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde yararlanmak bâtınin dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha fazla canlı kullanıcıya malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız toplumsal medyada olduğu gibi mesajlar kısa ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dimdik bâtınaziz kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar bağ çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz erek kitlenizin yalnızç ve bağ meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları gibi bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, kontrol neticelerinda daha yüksek sıralarda ve daha sık görülür, derunğinize trafik enseışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web derunğinizde iyi çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha fazla sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha iyi hale getirir, trafik ve dönüştürme dair daha yüksek payanlar katkısızlar. Mualla itibarlı üçüncü semt sayfalardan uzvi birliklar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir birlikya mevrut her tıklama bâtınin ödeme örgülır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik sıkıntısızışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kebir bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (daha fazla tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.