Sağlık tavsiyesi verirseniz, o zaman insanlar “sağlık tavsiyesi” aradığında görünmek, pek çok insanın sizi bulması anlamına gelir . Ancak bu terimi ararsanız, bazı ciddi bilim adamlarıyla rekabet ettiğinizi fark edeceksiniz. Blogunuz muhtemelen Harvard Health, WebMD ve Mayo Clinic’i bu üst sıralar için yerinden çıkarmayacak. Ancak bunu düşündüğünüzde, sağlık tavsiyesi arayan pek çok kişi bu tür genel bir terim kullanmayacak – “yüksek kolesterol için en iyi egzersizler” veya “sindirimi iyileştirecek yiyecekler” gibi özel bilgiler arıyorlar. . ” Bu daha ayrıntılı, spesifik aramalara uzun kuyruklu anahtar kelimeler denir ve SEO’larını iyileştirmek isteyen web sitelerinin büyük çoğunluğu için, çabalarınızda hedeflemeye odaklanmak için en önemli anahtar kelimelerdir. Daha az rekabetçi olduklarından, birinci sayfada görünme ve aslında o terim için trafiğin bir kısmını alma şansınız daha yüksektir.